I agree with Terms and Conditions and I've read
and agree Privacy Policy.

"]

Κλείστε μια Συνάντηση

Εδώ μπορείτε να ορίσετε, το ραντεβού σας για τις συνεδρίες σας, εύκολα και πρακτικά.

Καλέστε στο:
694 466 8103

Η στείλτε μήνυμα:
rozalaious@hotmail.com

Ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες παιδιών & γονέων

 

Οι ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες των παιδιών και των γονέων

Στα πλαίσια εκπόνησης της διδακτορικής  μου διατριβής, πραγματοποιώ μαζί με την ερευνητική ομάδα με την οποία συνεργάζομαι ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες παιδιών (9-13 ετών) και γονέων βασισμένες στη Θεραπεία Σχημάτων. Αυτό σημαίνει πως πραγματοποιούνται ομαδικές συναντήσεις με παιδιά προκειμένου μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδι να  γνωρίσουν καλύτερα και να μάθουν να αγαπούν τον εαυτό τους, να συνάπτουν υγιείς σχέσεις με τους άλλους και να διαχειρίζονται δύσκολες για αυτά καθημερινές καταστάσεις. Ομαδικές συναντήσεις πραγματοποιούνται και με τους γονείς των παιδιών που συμμετέχουν στις ανωτέρω ομάδες. Οι γονείς  μέσα από βιωματικές ασκήσεις και παιχνίδι εκπαιδεύονται στις πυρηνικές συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών τους, στην κάλυψή τους, στην ενίσχυση του δεσμού με το παιδί αλλά και του γονεϊκού τους ρόλου.

Η κάθε ομάδα αποτελείται από 10 μέλη το πολύ προκειμένου να υπάρχει επαρκής χρόνος για όλα τα μέλη να συμμετέχουν στις δραστηριότητες. Η δομή του προγράμματος κάθε ομάδας είναι πολύ συγκεκριμένη και η κάθε συνάντηση έχει έναν προκαθορισμένο στόχο.

Το ερευνητικό πλαίσιο των ψυχοεκπαιδευτικών ομάδων

Το θέμα της διατριβής, πάνω στην οποία βασίζονται αυτές οι ομάδες, είναι:  “Προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών μέσω της Θεραπείας Σχημάτων: Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος παρέμβασης στο σχολείο“, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έρευνα έχει λάβει τριετή υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.

Πρόκειται για την πρώτη έρευνα που διεξάγεται στην Ελλάδα και βασίζεται στη Θεραπεία Σχημάτων παιδιών και γονέων. Επιπλέον, αποτελεί την πρώτη έρευνα διεθνώς που ασχολείται με το θέμα της πρόληψης της ψυχικής υγείας των παιδιών συνδυάζοντας ομαδική παρέμβαση τόσο στα παιδιά όσο και στους γονείς τους βασιζόμενη στη Θεραπεία Σχημάτων.

Οι ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες παιδιών και γονέων διεξάγονται σε δημοτικά σχολεία (Δ’, Ε’, Στ’ τάξη) και σε γυμνάσια σχολεία (Α’ τάξη) σε διάφορες περιοχές της Αττικής δωρεάν. Στα σχολεία η παρέμβαση γίνεται με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Η τριμελής επιτροπή αποτελείται από:
1. την κ. Ευαγγελία Γαλανάκη, επιβλέπουσα Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ,
2. τον κ. Γεώργιο Σιδερίδη, Καθηγητή Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ,
3. τον κ. Ιωάννη Ζέρβα, Καθηγητή Ψυχιατρικής, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ.
Η έρευνα πραγματοποιείται με την ακαδημαϊκή επίβλεψη της κ. Ευαγγελίας Γαλανάκη και την κλινική εποπτεία της κ. Κατερίνας Αγγελή, Κλινικό Ψυχολόγο (PhD)- Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεύτρια, Θεραπεύτρια Σχημάτων Παιδιών, Εφήβων & Ενηλίκων.
Η έρευνα διεξάγεται από την κ. ερευνήτρια και την ερευνητική ομάδα που απαρτίζουν οι Ψυχολόγοι, Θεραπεύτριες Σχημάτων.

Η ερευνητική ομάδα

Αργαλιά Ευτυχία

Βλασοπούλου Αγγελική

Κουτραφούρη Βίκυ:

Aπόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (Αρ. Αδείας: 5876/ 17-02-2006, Νομαρχία Αθηνών). Έχει εξειδικευτεί  στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία από το Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής, καθώς και στη Θεραπεία Σχημάτων, διαθέτοντας πιστοποίηση Advanced Certified Schema Therapist από την International Society of Schema Therapy. Επιπλέον είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με τίτλο «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης» και κατεύθυνση Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Έχει πολυετή εμπειρία σε δομές και προγράμματα του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα τόσο με παιδιά και εφήβους όσο και με ενήλικες. Σήμερα ασκεί το επάγγελμα ως ιδιώτης ψυχολόγος- ψυχοθεραπεύτρια.

Μαρίνη Κατερίνα:

Ψυχολόγος – Επιστημονική Συνεργάτης του ΕΚΠΑ, με Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχανάλυση. Στο παρόν εξειδικεύεται στην Θεραπεία Σχημάτων στην Ε.Ε.Θ.Σ (Ελληνική Εταιρεία Θεραπείας Σχημάτων) και στο ΠΜΣ: «Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιών & Εφήβων» της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ. Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας ως Ψυχολόγος, έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της σε Δημόσιες και Ιδιωτικές Δομές Ψυχικής Υγείας, τόσο σε επίπεδο Κλινικής Αξιολόγησης – Διάγνωσης, όσο και σε επίπεδο Σχεδιασμού Συμβουλευτικών και Θεραπευτικών Παρεμβάσεων. Εργάζεται στο Ιδιωτικό Ψυχολογικό Γραφείο της, όπου υποστηρίζει Ψυχοθεραπευτικά και Συμβουλευτικά Παιδιά – Εφήβους – Ενήλικες.

 

 

Συντήλα Ιωάννα:

Η Συντήλα Ιωάννα είναι Ψυχολόγος, αριστούχος του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος του Μεταπτυχιακού διπλώματος του Προγράμματος Ειδίκευσης στην Κλινική Ψυχολογία και Πνευματική Υγεία του Πανεπιστημίου του Sussex (UK). Έχει ειδικευτεί στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία παιδιών, εφήβων κι ενηλίκων, του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς (ΙΕΘΣ) και στο παρόν εκπαιδεύεται στη Θεραπεία Σχημάτων, της Ελληνικής Εταιρείας Θεραπείας Σχημάτων. Έχει εργαστεί σε κέντρα θεραπείας παιδιού και οικογένειας και στο τμήμα Θεραπείας Παιδιών & Εφήβων του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς. Εργάζεται ιδιωτικά με ενήλικες, παιδιά και εφήβους και ασκεί συμβουλευτική γονέων.